Kúpiť gymnastické lopty – e-shop

Sprievodca výberom
fitness lôpt


Gymnastické lopty  >  Posilňovanie na gymnastickej lopte

Posilňovanie na gymnastickej lopte

Cvičenie na lopte je vhodným doplnením jednostranne zaťažujúceho tenisu alebo jazdy na bicykli. Samostatne potom jedinečným posilňovacím programom, zvlášť pre hlboké stabilizačné svaly.

Ich správna aktivácia je dôležitá pri športovom výkone i každodenných činnostiach vrátane sedenie v zamestnaní. A ako pri tom môže pomôcť práve gymnastická lopta? Pretože je pohyblivý, svaly musia pre udržanie rovnováhy viac pracovať, a do cvičenia sa zapájajú aj tie, ktoré bežne zaháľajú. Spevniť možno teda aj problematické partie, napríklad brušné svaly alebo zadnú časť rúk.

Cviky pre pevné brucho a paže

Gymnastická lopta pod nohami vylepší klasické sedy-ľahy, teda skracovačky. Tým, že sa hýbe a nohy ho musí držať, sú účinne posilňované brušné svaly. Precvičenie zadnej časti ramien začína posadením na veľký gymnastickú loptu a zaprením o ruky. Chodidlá sú na zemi, telo sa s nádychom dvíha, ruky pokrčí a zadok spúšťa k podlahe. S výdychom späť hore.

Posilňovať na lopte je ideálne trikrát týždenne, alebo denne v krátkych sériách vybraných cvikov.

Zdieľajte článok

Zveřejněno: 30. 4. 2014


Odporúčame gymnastické lopty






Ďalšie novinky

Gymnastické lopty pre deti, a nielen pre nich

Fitlopta je vďačný darček za pár korún, ktorý vaše ratolesti zabaví a zároveň im spevní svalstvo. Predstavuje ideálne cvičebnú pomôcku, pretože posilňuje svaly celého tela a pôsobí tak prospešne v citlivom období rastu.

16. 11. 2015

Posilňovanie na gymnastickej lopte

Cvičenie na lopte je vhodným doplnením jednostranne zaťažujúceho tenisu alebo jazdy na bicykli. Samostatne potom jedinečným posilňovacím programom, zvlášť pre hlboké stabilizačné svaly.

30. 4. 2014

všetky novinky